10. aug. 2016

Høje, lave eller flygtige værdier

Observation:
Jeg tænker om mig selv, at jeg som regel er god til at værdisætte ting, måske er jeg lidt til den nærige side, hvilket giver to forskellige resultater, alt efter hvilken side af handlen jeg befinder mig.
Men hvad du hvis hverken jeg eller mine omgivelser forstår, at se hvad der er værdifuldt, eller hvis vi kun forholder os til det, der har midlertidig værdi.
Kommer vi så til at lave katastrofale fejlinvesteringer/beslutninger.

Handling:
Jeg tror måske jeg undervurderer værdien af mine relationer, så måske skal de have lov til at koste mig lidt mere i dag.

Lukas 16,11:Hvis man ikke kan stole på jer med hensyn til denne verdens flygtige værdier, kan man heller ikke betro jer de sande værdier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar